середа, 2 січня 2019 р.

НУШ теми тижнів.

Назва місяця
Тиждень
Назва теми
вересень
1.      
Я – школяр
вересень
2.      
Мій/наш клас
вересень
3.      
Мої друзі
вересень
4.      
Моє довкілля
жовтень
5.      
Осінь
жовтень
6.      
Я і моя Батьківщина
жовтень
7.      
Я – підприємець (ярмарок)
жовтень
8.      
Техніка, яка допомагає (Гаджети, дівайси, комп’ютер)
листопад
9.      
Ігри та розваги
листопад
10.                        
Театр («Я – автор», «Я – актор», «Я – режисер», «Я – костюмер», «Світ емоцій»)
листопад
11.                        
Мода / фен
листопад
12.                        
Пригоди крапельки або в гостях у Н2О
грудень
13.                        
Зима
грудень
14.                        
Таємниці космосу
грудень
15.                        
Зимові свята
грудень
16.                        
Числа в моєму житті (як підсумок)
січень
17.                        
Я – мандрівник
січень
18.                        
Світ захоплень
лютий
19.                        
Професії
лютий
20.                        
Лайфхаки («Я - дослідник», «Я - винахідник»)
лютий
21.                        
Світ рослин
лютий
22.                        
Світ тварин (птахи, зоопарк, коти, динозаври, черепахи тощо)
березень
23.                        
Весна
березень
24.                        
Мультфільми
березень
25.                        
Транспорт
березень
26.                        
Навіщо їсти?
квітень
27.                        
Великдень
квітень
28.                        
Спорт
квітень
29.                        
Мої улюблені книги
квітень
30.                        
Час («Як управляти часом/тайм-менеджмент»)
травень
31.                        
Веселка
травень
32.                        
Моя родина
травень
33.                        
(«Я – українець/українка», «Я – європеєць/ -ка», «Секретний код вишиванки – четвер»)
травень
34.                        
Літо (Канікули)

Немає коментарів:

Дописати коментар